пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Казка "Колобок" (в помощь 10 классам)

Материалы для классной работы "Создание оглавления"
Колобок
Глава1. Народження колобка.
Були собі дід та баба. Дід її просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
Послухалась баба, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.
А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.

Глава2. Заєць та колобок
Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, зайчику-лапанчику, я тобі пісеньки заспіваю:
— Ану заспівай!
Я по засіку метений, я із борошна спечений,
Я від баби втік, я від діда втік, то й від тебе втечу!
Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений, я із борошна спечений,
Я від баби втік, я від діда втік,
Я від зайця втік, то й від тебе втечу!
Та й побіг... Аж іде ведмідь.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений, я із борошна спечений,
Я від баби втік, я від діда втік,
Я від зайця втік, я від вовка втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений, я із борошна спечений,
Я від баби втік, я від діда втік,
Я від зайця втік, я від вовка втік,
Від ведмедя втік, то й від тебе втечу!
— Ну й пісня ж гарна! — каже лисичка.— От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було.
Колобок скочив їй на язик та й почав співати:
Я по засіку метений...

А лисичка — гам його! Та й з'їла!

Немає коментарів:

Дописати коментар