1 клас 2019

 

Внимание!

В ваших дневниках появятся два столбика с темами 1 семестр и 2 семестр до карантина. В них будут ваши оценки за соответствующие периоды. Последняя тема семестра Программирование в Скретч
Для получения оценки за тему Скретч надо пройти три теста

09.04.20 16.04.20 23.04.20
Для выполнения проектов, полностью описанных на этой страничке, надо зарегистрироваться в Скретч. Не забудьте подтвердить регистрацию на своей почте, иначе не сможете формировать ссылки на свои проекты! Выполнив проекты и получив ссылки, вставьте их в соответствующие поля тестов.
Если что-то не получается, пишите об этом в соответствующем поле тестов. Если вы не можете выполнять практические задания, пишите там-же причину, получите альтернативные.
Оценочные критерии за тему Скретч.
Ученик, прошедший тесты и сделавший 3 проекта (плюс творческие), получает за тему не менее 10. Ученик, прошедший тесты, зарегистрировавшийся в Скретч и сделавший альтернативные задания получает не менее 9. Ученик, прошедший тесты, получает 8.
Дата последней сдачи тестов и проектов 8 мая 2020 года


Вирішите завдання та проілюструйте їх (намалюйте у зошиті сцени)
Завдання 1. Даша і Маша отримали в школі десятки: одна - з математики, інша - з читання. З якого предмету отримала десятку Даша, якщо Маша отримала цю оцінку не з математики?
Завдання 2. Бегемот важче носорога, а носоріг важче бика. Хто з цих тварин найлегший?
Завдання 3. Півтора лимона стоять півтори гривні. Скільки коштують десять лимонів?


Проект Лабіринт. Спробуйте самостійно

    1. Малюємо лабіринт (простий), як спрайт
    2. Рух: Коли натиснуто клавішу «стрілка вгору», повернути в напрямку 0, переміститись на 10 кроків
    3. Стрілка вниз – 180, праворуч – 90, ліворуч - -90
    4. Завжди, якщо доторкається «лабіринт» то, перемістити в x -200, y -244
    5. Вибираємо фон
    6. Кіт каже «От незграба!», якщо торкається лабіринту
    7. На 12! Нехай хтось заважає Скретчу пройти. Для цього пустіть перед лабіринтом охоронця з рухом «вниз – до гори» та, при зіткненні кіт переміщується та говорить іншу фразу

Змінні і робота з ними. Приклад проєкту "Кіт-ненажера"


Практична робота, проєкт Кіт-ненажера, 14.05.20

Завдання у щоденнику на 14.05.20, зробити до 21.05.20 
Зробити проєкт,  що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній


Практична робота, проєкт Арканоїд, 30.04.20

Завдання у щоденнику на 30.04.20, зробити до 07.05.20 
Зробити проєкт,  що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній

Чим відрізняються ці кішки?


Цикли з лічильником, Проект Малювання, 23.04.20

Завдання у щоденнику на 23.04.20, зробити до 30.04.20 
Зробити проєкт,  що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній



Проект акваріум, 16.04.20

Завдання у щоденнику на 16.04.20, зробити до 23.04.20 
Зробити проєкт,  що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній



Проект Діалог. Два герої розмовляють між собою (5 -6 речень) зі звуковими ефектами
Намалюйте у зошиті опис алгоритму «Солдати та хлопці» у словесній формі та у вигляді блок-схеми

Практична робота "Рух", 09.04.20

Завдання у щоденнику на 09.04.20, зробити до 16.04.20 




Лінійні алгоритми, 26.03.20

  Завдання 1-3  зробити у зошиті

Базові алгоритмичні структури
  1. Намалюйте чашкові терези та купки монет на чашках
  2. Зважування монет 1. У Буратіно є 27 золотих монет. Але відомо, що Кіт Базиліо замінив одну монету на фальшиву, а вона за вагою важче справжніх. Як за три зважування на чашкових терезах без гир Буратіно визначити фальшиву монету?
  3. Зважування монет 2. Є 8 монет. Одна з них фальшива і легше справжньою монети. Визначте за 3 зважування яка з монет фальшива.

Лист діду Морозу

 Задания для 5 класса. 8 Урок

Пройдите тест

Немає коментарів:

Дописати коментар