Внимание!
В ваших дневниках появятся два столбика с темами 1 семестр и 2 семестр до карантина. В них будут ваши оценки за соответствующие периоды. Последняя тема семестра Программирование в СкретчДля получения оценки за тему Скретч надо пройти три теста
Если что-то не получается, пишите об этом в соответствующем поле тестов. Если вы не можете выполнять практические задания, пишите там-же причину, получите альтернативные.
Оценочные критерии за тему Скретч.
Ученик, прошедший тесты и сделавший 3 проекта (плюс творческие), получает за тему не менее 10. Ученик, прошедший тесты, зарегистрировавшийся в Скретч и сделавший альтернативные задания получает не менее 9. Ученик, прошедший тесты, получает 8.
Дата последней сдачи тестов и проектов 8 мая 2020 года
Вирішите
завдання та проілюструйте їх (намалюйте
у зошиті сцени)
Завдання
1. Даша і Маша отримали
в школі десятки: одна - з математики,
інша - з читання. З якого предмету отримала
десятку Даша, якщо Маша отримала цю
оцінку не з математики?
Завдання
2. Бегемот важче носорога,
а носоріг важче бика. Хто з цих тварин
найлегший?
Завдання
3. Півтора лимона стоять
півтори гривні. Скільки коштують десять
лимонів?
Проект Лабіринт. Спробуйте самостійно
1. Малюємо лабіринт (простий), як спрайт2. Рух: Коли натиснуто клавішу «стрілка вгору», повернути в напрямку 0, переміститись на 10 кроків
3. Стрілка вниз – 180, праворуч – 90, ліворуч - -90
4. Завжди, якщо доторкається «лабіринт» то, перемістити в x -200, y -244
5. Вибираємо фон
6. Кіт каже «От незграба!», якщо торкається лабіринту
7. На 12! Нехай хтось заважає Скретчу пройти. Для цього пустіть перед лабіринтом охоронця з рухом «вниз – до гори» та, при зіткненні кіт переміщується та говорить іншу фразу
Змінні і робота з ними. Приклад проєкту "Кіт-ненажера"
Практична робота, проєкт Кіт-ненажера, 14.05.20
Завдання у щоденнику на 14.05.20, зробити до 21.05.20
Зробити проєкт, що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній
Практична робота, проєкт Арканоїд, 30.04.20
Завдання у щоденнику на 30.04.20, зробити до 07.05.20
Зробити проєкт, що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній
Чим відрізняються ці кішки?
Цикли з лічильником, Проект Малювання, 23.04.20
Завдання у щоденнику на 23.04.20, зробити до 30.04.20Зробити проєкт, що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній
Проект акваріум, 16.04.20
Завдання у щоденнику на 16.04.20, зробити до 23.04.20Зробити проєкт, що описано у презентації. Посилання на нього ввести у формі, відповісти на питання в ній
Проект
Діалог. Два герої
розмовляють між собою (5 -6 речень) зі
звуковими ефектами
Намалюйте
у зошиті опис алгоритму
«Солдати та хлопці» у словесній формі
та у вигляді блок-схеми
Практична робота "Рух", 09.04.20
Завдання у щоденнику на 09.04.20, зробити до 16.04.20Лінійні алгоритми, 26.03.20
Завдання 1-3 зробити у зошиті
Базові алгоритмичні структури- Намалюйте чашкові терези та купки монет на чашках
- Зважування монет 1. У Буратіно є 27 золотих монет. Але відомо, що Кіт Базиліо замінив одну монету на фальшиву, а вона за вагою важче справжніх. Як за три зважування на чашкових терезах без гир Буратіно визначити фальшиву монету?
- Зважування монет 2. Є 8 монет. Одна з них фальшива і легше справжньою монети. Визначте за 3 зважування яка з монет фальшива.
Лист діду Морозу
Задания для 5 класса. 8 Урок
Пройдите тест
Немає коментарів:
Дописати коментар