2 клас 2019

Внимание!

В ваших дневниках появятся два столбика с темами 1 семестр и 2 семестр до карантина. В них будут ваши оценки за соответствующие периоды. Последняя тема семестра Программирование в Скретч
Для получения оценки за тему Скретч надо пройти три теста
6-8.04.2013-15.04.2020-22.04.20
Для выполнения проектов, полностью описанных на этой страничке, надо зарегистрироваться в Скретч. Не забудьте подтвердить регистрацию на своей почте, иначе не сможете формировать ссылки на свои проекты! Выполнив проекты и получив ссылки, вставьте их в соответствующие поля тестов.
Если что-то не получается, пишите об этом в соответствующем поле тестов. Если вы не можете выполнять практические задания, пишите там-же причину, получите альтернативные.
Оценочные критерии за тему Скретч.
Ученик, прошедший тесты и сделавший 4 проекта (плюс творческие), получает за тему не менее 10. Ученик, прошедший тесты, зарегистрировавшийся в Скретч и сделавший альтернативные задания получает не менее 9. Ученик, прошедший тесты, получает 8.
Дата последней сдачи тестов и проектов 15 мая 2020 года

Завдання 4-6.05.20 до 18.05

Перегляньте презентацію, виконайте завдання "Вгадай число" та "Провидець"
Посилання запишіть у форму, також відповісте на запитання (всі посилання у щоденнику)



Завдання 20-22.04 до 29.04

Перегляньте презентацію, виконайте завдання "Сквош" та "Будильник"
Посилання запишіть у форму, також відповісте на запитання (всі посилання у щоденнику)  

Завдання 14-15.04 до 22.04

Перегляньте презентацію, виконайте завдання "пори року" та альтернативне "Автодром"
Посилання запишіть у форму, також відповісте на запитання (всі посилання у щоденнику)

Проєкт "Пори року"


Завдання на 7-8.04.20

Перегляньте презентацію, зареєструйтеся тв виконайте завдання на останьому слайді. Посилання запишіть у формі Гугл. Посилання на форму та презентацію у щоденнику





 

Казка "Колобок". Малюнки до презентації

Колобок

Були собі дід та баба та дожились уже до того, що й хліба нема. Дід і просить:
— Бабусю! Спекла б ти колобок!
— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?
— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.
Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.
А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.
Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, зайчику-лапанчику, я тобі пісеньки заспіваю:
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,—
Я від баби втік,
Я від діда втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,—
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від зайця втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг... Аж іде ведмідь.
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, ведмедику, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,—
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від зайця втік,
Я від вовка втік,
То й від тебе втечу!
Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:
— Колобок, колобок, я тебе з'їм!
— Не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньки заспіваю.
— Ану заспівай!
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,—
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Я від зайця втік,
Я від вовка втік,
Від ведмедя втік,
То й від тебе втечу!
— Ну й пісня ж гарна! — каже лисичка.— От тільки я недочуваю трохи. Заспівай-бо ще раз та сідай до мене на язик, щоб чутніше було.
Колобок скочив їй на язик та й почав співати:
Я по засіку метений...
А лисичка — гам його! Та й з'їла!


Графіка

Урок 5.3



Урок 5.2
Малювати, застосовуючи  графічні примітиви, заливку, виділення та копіювання. Бажано для кожного об'єкта застосовувати нові шари


Урок 5.1
Малювати тільки пензлем та олівцем


Урок 2

Урок 3







Немає коментарів:

Дописати коментар